מערכת הקלטה לאמצעי בקרת כניסה למבנים

 

מערכות הקלטה DVR משמשות מצלמות אבטחה בהקלטה הקולית. על אף שבדיונים משפטיים על פריצה לבית או לשטח פרטי כלשהו די לספק תיעוד וידאו, להקלטה חשיבות מכרעת בחיזוק טיב הראייה. בנוסף, באמצעות תוכנת ההקלטה, ניתן לגלול אחורנית ביומן ולשלוף תיעוד וידאו על פי תאריך ושעה. אלו הפיצ'רים שמומלץ לוודאי כי קיימים בתוכנת ההקלטה שלכם במצלמות הביתיות.
 
תכנות של מבנה התמונה באמצעות מחיקה והוספת פיקסלים
 
המצלמה אמנם מתעדת שטח כלשהו על פי נתוני העדשה, אבל בפועל, כבעלי שליטה במערכת הקלטה, אתם יכולים להגביל את התיעוד. ניתן, למשל, למחוק את צד שמאל או צד ימין של התמונה ולהדגיש את המרכז, כתקריב. עושים זאת על מנת לחדד את הצילום הקרוב על חשבון גריעת פריטי צילום מיותרים.
 
שליפת הקלטות מן העבר
 
לפני דיון משפטי על פריצה לביתכם, במהלך הגשת תלונה במשטרה על הפריצה, וכד' אתם תידרשו לעבוד עם חומרים מצולמים שהפיקו עבורכם מצלמות האבטחה. את החומרים ניתן לשלוף מתוך מערכת הקלטה של המצלמות על ידי הזנת תאריך ושעה או באמצעות דפדוף ידני.
 
קביעת נתוני ההקלטה
 
ניתן לקבוע כיצד החומר יוקלט, באיזו רזולוציה תופק התמונה ובאיזו איכות סאונד. כמובן שהנתונים הללו מוגבלים לנתוני המצלמות עצמן, שכן אם תבחרו רזולוציה גבוהה יותר בתוכנת ההקלטה תתקבל תמונה מטושטשת שהמצלמה לא יכולה להפיק על פי המפרט שלה.
 
אפיון מערכת ההקלטה
 
מומלץ לתת לחברת אבטחה מומחית לבצע עבורכם את האפיון. בדרך כלל, מתבצעת מכירה של אסופת מצלמות אבטחה עם המקלט המתאים להן. מומלץ לגשת לאפיון המכשירים עם ידע במצלמות אבטחה, בחירת עדשה מתאימה לכל מקום בבית, קביעת רזולוציית החיישן וסוג עיבוד התמונה המבוקש בהתאם לכשלי האור והצל בכל מקום. בהתאם למצלמות שייבחרו – תוצב בביתכם מערכת הקלטה המתאימה עבורן אשר תספק הקלטות ייעודיות של התיעוד שהן צפויות להפיק.
 
הצבת מערכת ההקלטה בבית
 
חשוב לדאוג להצניע אותה בארון התקשורת או בארון נעול כלשהו או בחדר בקרה ביתי, אם הוגדר. מומלץ לאבטח את מערכת ההקלטה כשאינכם נמצאים בבית, לנעול את דלתות הארון שלה ולגשת רק כשמעוניינים לשלוף הקלטות או לשנות את הגדרות הצילום של המצלמות.