בחירת חברות שמירה לאבטחת מתקנים – כך תעשו את זה נכון

אבטחת מתקנים הוא נושא רגיש שנדרש לא פעם במקומות פרטיים בהם עומד אתר רגיש שצריך לשמור על חסיונו. אתר כזה עשוי להיות חסוי בשל סיבות אזרחיות כמו אתה בנייה המהווה סכנה, או סיבות ביטחוניות מקצועיות שבגינן הוחלט שהוא יהיה מסווג. כיצד תבחרו חברות שמירה שיאבטחו את המתקן ביסודיות? במאמר מידע זה תוכלו לקרוא כיצד לעשות זאת בבטחה ובידיעה שבחרתם נכון.

ודאו כי לחברה ישנו ידע מעשי באבטחת מתקנים

חשוב לוודא כי לחברה רקע באבטחת מתקנים, ידע מעשי של ממש בתחום וכוח אדם שמתאים למשימה כזו. אפשר אמנם לבדוק זאת על סמך המלצות, אך בשל כך שזהו חומר חסוי שקשה למצוא עליו מידע בציבור, הכנו לכם בהמשך משנה סדורה של עבודה במתקנים אשר יש לוודא מול הנציגים שכך הם והמאבטחים שלהם יפעלו.

צורת עבודה מקצועית במתקנים מרגע השכרת החברה

חברה שהוחלט שהיא תהיה מאבטחת מתקנים צריכה לסרוק את המתקן שעומד להיות מאובטח מספר ימים לפני תחילת חוזה העבודה ולעדכן אתכם, כלקוחות, מהן נקודות התורפה ממנו סובל המתקן. נקודות שניתנות לפתרון על ידי החברה – ייפתרו אבל כאלו שלא יועברו לטיפולכם על מנת שחברת השמירה תוכל להיות מועסקת במתקן. לדוגמה, מתקן בו נציגי החברה צריכים לחסום עוברי אורח בגופם בשעה שהוא גם גדול, גם היקפי וגם אין בו גדר זו משימה מעט בעייתית שצריכה להיפתר בהצבת גדר. לאחר מסירת המידע על המתקן, על החברה לעבוד בו בהתאם לנהלים שאתם קבעתם: לבקש תעודות שביקשתם שיוצגו, ולשאול שאלות רלוונטיות.

שירות שקוף ונגיש ללקוח

חברות שמירה צריכות להיות ביחסים מצוינים עם הלקוחות שלהן, לא לחוש שהן מעליהם כי הן "מבינות באבטחה" אלא לעבוד בשיתוף פעולה, למסור דו"חות על העבודה במתקן עם כמות המבקשים להיכנס, כמות הנכנסים בפועל וכמות המסוננים ולעדכן בימי העבודה השונים אודות המתרחש במתקן. כמו כן, חשוב לסגור מחיר שניכר כי מתאים לתקציב שלכם ואשר המשימות שיתבצעו במורה לתשלומו יהלמו את הנעשה במתקן, ויספקו לו מענה אבטחה ראוי. רק חברות שמירה שהלקוח הגיע עמן להבנה כלכלית ושירותית מלאה יוכלו לעבוד במתקן שלו.