המדריך המלא לבחירת חברת אבטחה לבית פרטי

בעידן המודרני, חברת אבטחה אינה רק מציבה שומרים אישיים, אלא מבצעת משימות טכנולוגיות המסייעות בשמירה ובניטור מבנים. החברה תדע לספק מענה איכותי אנושי כאשר תידרש, אך מקדים לכך מהלך טכנולוגי המבוסס על מערכת אבטחה שהיא העיניים של הבטיחות שלכם לפני כל גורם אנושי. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור בחברת אבטחה אידיאלית עבורכם.

בחרו בחברת אבטחה עם המלצות

מאד חשוב לבחור חברת אבטחה אשר ישנן המלצות לגביה. חברת אבטחה זו תוכל לסייע לכם במשימות התקנת מוצרי בטיחות וגם לספק את מענה הביטחון עצמו באמצעות שילוב של מאבטחים מתפעלי אירוע עם עמיתיהם מחדר הבקה. בחפשכם אחר המלצות קחו בחשבון את סוג הבית של כל ממליץ וצרכי האבטחה שלו על מנת להסיק טיב התאמה גם עבור הבית שלכם.

ודאו כי חברת האבטחה מחזיקה בצי מוצרים מתקדם למערכות אבטחה ומיגון

חברת אבטחה טובה צריכה להחזיק בצי של כרטיסי מערכות אזעקה, גלאים, צופרים ורכיבי BUS מתקדמים אשר מיוצרים על ידי חברות מובילות וידועות בפירמה. מאד מומלץ לוודא עם אנשים אחרים שאצלם המערכת כבר הותקנה – את שביעות רצונם על מנת להקיש גם על ההתאמה של מוצר זה עבורכם.

בדקו כיצד חברת האבטחה נערכת לאירוע אמת

סדר הפעולות הנכון עבור חברת אבטחה מוסמכת הוא קבלת אות מצוקה מאמצעי חיוג אוטומטי שקט, אותו ניתן להוסיף למערכת, או מכם ישירות. חברת האבטחה פותחת חמ"ל ושולחת מאבטחים. המאבטחים שנשארים בחמ"ל מכווננים אותם לקראת ההגעה למקום ומסייעים להם להגיע למקור הפריצה. סדר פעולות קוהרנטי המבוסס על חייגנות אוטומטית או דיווח הוא רעיון טוב, אך רעיון טוב יותר יהיה לגבש התקנת מצלמות אבטחה. בכך, המאבטחים שיושבים בחדר הבקרה יוכלו למסור אינפורמציה מדויקת יותר לכוח האדם שנמצא במרדף. 

בררו מחירים של כל שירות והזמינו את נציגי החברה במידת הצורך

הבירור שצריך להיעשות: מהו המחיר לחבילת אבטחה מבוססת מערכת אזעקה? בדרך כלל, התשלום יהיה על מערכת אזעקה והתקנתה, כשצוותי האבטחה הפרונטליים והמעשיים בשטח יגיעו במסגרת ההתחייבות בהתקנת במערכת. לכן, על מנת להשוות מחיר יש לבדוק איזו מערכת מציעים לכם: כמה כניסות של גלאים וכמה צופרים ניתן לחבר למערכת?