מערך סיור מבצעי בחברת אבטחה לאספקת מענה זמן אמת 

חברת אבטחה מספקת ללקוחות מאובטחים באירועים ובמסגרת התקשרות עם מערכת אזעקה מערך סיור מבצעי במקרה של אירוע אמת: שוד באירוע, כיוס, גניבה וכמובן פריצה לבית. הסיור צריך לספק מענה מידי ללקוח ללא עיכובים וגם לפעול בחוכמה תוך הערמה על פורעי החוק ולכידתם במועדם. על מנת להבטיח שכך יהיה – חשוב לנקוט בצעדים הבאים לפני שאתם בוחרים מוקד אבטחה כלקוחות.

ודאו כי אלו סיירים מנוסים יוצאי יחידות קרביות

הסיירים צריכים לספק לכם מענה כוחני וגם חכם. על מנת שזה יקרה הם צריכים גם להיות בעלי יכולת לתפעל נשק חם אבל גם בעלי יכולת אסטרטגית טובה להגיע בדיוק למקום בו נמצא העבריין וללכוד אותו. השילוב הזה דורש ניסיון וידע קרביים, בין דרך הצבא ובין דרך שירות הביטחון הכללי. רק מוקד אבטחה שמעסיק סיירים שהיו בתפקידים הללו וסוננו בקפידה בבקשם לעבוד בו הוא כזה שמומלץ לכם לבחור בו.

בצעו פעולות מקדימות לווידוא כדאיות העבודה עם המוקד

חפשו המלצות מלקוחות קודמים, שוחחו עם אנשים שמעידים על מערך סיור מבצעי מטעם המוקד הסב להם הצלחות והם חשו תחושת ביטחון בחברתו. מאד חשוב לבחור מוקד אבטחה שמעסיק מערך סיור מבצעי שהגשים ללקוחות תחושת ביטחון מלאה, לא פחות מכך. רק חברת אבטחה ברמה כזו תדע להתמודד עם אתגרי האבטחה ולספק ללקוחות שלה את כל מה שהם צריכים בשביל לקיים חיי שגברה הן באירוע אולם והן בבית לצד מערכת האזעקה שלהם.

ודאו כי מערך הסיור מחובר למוקד בקרה משוכלל המספק להם מענה

לא פחות מהזמינות לסיירים מנוסים, חשובה גם הזמינות למוקד איכותי המתבסס על טכנולוגיה עילית טובה. רק מוקד שמתבסס על חדר בקרה עם טלוויזיה במעגל סגור ואמצעי איכון ומודיעין יכול לספק לסייריו את הכלים הנדרשים להתמודד עם האתגרים שיפקדו אתכם. מערך הסיור המקצועי ייתן את המענה הטוב ביותר רק כאשר אנשי הבקרה מציידים אותו בידע נדרש על מנת לבצע את הפעולות הקרביות ההכרחיות. רק כך, עבודתו המתוחכמת של המוקד באה לידי ביטוי והוא יוכל ללכוד עבורכם פורצים, מסתננים ועבריינים שונים באירועי אולם ובסביבת ביתכם אם נפרץ.