מדריך קצר לבחירת חברת אבטחה ושמירה

בחירת חברת אבטחה ושמירה נדרשת, עבור רובנו, לשם הטמעת מערכת אזעקה בשילוב מצלמות אבטחה. במקרים הבאים, השירות הזה הנו בגדר חובה להסדרה: כאשר המבנה הוא בית עסק, וכאשר זהו בית פרטי שנפרץ בעבר. במקרה הראשון – החובה מעוגנת בתקנים וברגולציות ובמקרה השני – אלו דרישות כל חברות הביטוח בישראל. בעל בית פרטי שעבר פריצה אינו חייב, על פי חוק, להתקין מערכת אזעקה, המחוברת למוקד של חברת אבטחה ושמירה. ואולם, בלי זה, הוא לא ישכיל להסדיר ביטוח דירה, מבנה ותכולה. אם אתם נמצאים במי מקבוצות האוכלוסין המפורטות, מומלץ לעיין במדריך שלפניכם ולגבש בחירה מושכלת של חברת אבטחה ושמירה מתאימה.

בחרו בחברת אבטחה ושמירה מומלצת

בחירה בחברת אבטחה ושמירה עם המלצות תספק לכם בטוחה שמדובר על שירות רציני ומקצועי. בפרט, חשוב להשיג המלצות אודות הנושאים הבאים: אפיון מקצועי של מערכת אזעקה, הגעה בזמן למבנה פרוץ וטיפול יעיל באירוע. אם חברת אבטחה ושמירה גם מאבטחת משלחות בארץ ובחול – זה כמובן מהווה יתרון עבור מי שזקוק לשירות אבטחת קבוצות לעתים קרובות.

ודאו כי בחברת האבטחה עובדים עם כלי הביצוע הבאים

חדר בקרה – המקום ממנו מנוהלים מבצעי האבטחה. יושבים בו מאבטחים אשר עוקבים אחר אירוע הפריצה והם עומדים בקשר עם המאבטחים בשטח לגבי איתור הפורץ ותיקון ליקויי הפריצה שנוצרו. במקביל, הם עומדים, לשם כך, בקשר גם עם טכנאי מערכות אזעקה שיבצעו את התיקונים הללו בזמן אמת. במידה ומערכת האזעקה דיווחה כנדרש, ונשמעו צופרים, לא יידרשו תיקונים כלשהם.
טכנאי מערכות אזעקה – אנשים שתפקידם לאפיין ולהתקין מערכות אזעקה בבתים ובמשרדים.
טכנאי מצלמות אבטחה – אנשים שתפקידם לאפיין ולהתקין מצלמות אבטחה עם מקלט אלחוטי תואם לצרכי האבטחה.
מערך שומרים ומאבטחים מנוסים – האנשים שיבצעו בפועל את משימות השמירה והאבטחה. איכותם מתבטאת לא רק בשמירה עצמה אלא גם בהתנהגות בשגרה, שמירה על חיסיון ובכך – הבטחת שלומם של הלקוחות המאובטחים.

בררו מחירי שירות והירשמו כמנויים אם הדבר עולה בקנה אחד עם תקציבכם

יש לברר כמה עולים שירותים כשהם מסופקים פיקס – בחבילה אחת וכמה הם עולים כשצורכים אותם בנפרד. ברוב חברות אבטחה ושמירה – מקובל לסגור עסקה פיקס עם כל השירותים ובכך לקבל מענה אבטחה ושמירה מקיף, כולל מערכות אזעקה ומצלמות תואמות.